Resurse training
Performance Excellence

Click pe poza pentru detalii.

Performance Excellence

Un program de training video despre sase abilitati necesare in coaching, pentru a imbunatati munca in echipa, implicarea si atingerea unui nivel de performanta ridicat pentru fiecare.

Privire de ansamblu

Programul PERFORMANCE EXCELLENCE este un pachet de instruire a unor abilitati de baza in coaching care va vor motiva membrii echipei si le vor furniza abilitatile de a-i instrui pe altii. Este adresat leaderilor de echipa, supervizorilor, managerilor precum si membrilor echipei.

Programul PERFORMANCE EXCELLENCE include:
  • un set de 6 DVD;
  • chestionarul de auto-evaluare a competentei;
  • cele 6 sesiuni de training si dezvoltare;
  • cele 6 planuri destinate facilitatorului pentru fiecare sesiune;
  • materiale si resurse suplimentare.
Oamenii sunt adesea derutati de cuvantul "coaching" pentru ca acesta are diferite intelesuri in diferite locuri de munca. Unii il vad ca pe o simpla instruire la locul de munca, altii il vad ca pe sfaturi date de un mentor iar altii ca pe o consiliere sau o incurajare de a avea o performanta mai buna. Pentru unii implica disciplinarea unui angajat care are performante scazute.

In lumea sportului, antrenorii si-au rafinat abilitatile lor de coaching pentru a asigura victoria sportivilor lor, stabilirea de recorduri, sau – cel putin – obtinerea celui mai bun rezultat personal. In acelasi fel in care antrenorii sportivilor isi ajuta echipele pentru a obtine performante excelente, tot asa “antrenorii” din organizatii trebuie sa ajute membrii echipei lor sa-si atinga potentialul maxim si sa fie atat de buni cat pot fi.

PERFORMANCE EXCELLENCE arata care sunt principiile de baza pentru a face coaching cuiva, fie ca este vorba de un membru al echipei, un coleg, un manager sau chiar un client. Sunt furnizate tehnici si abilitati specifice care pot fi usor asimilate

Abilitatile de baza acoperite de programul PERFORMANCE EXCELLENCE:
  • clarificarea asteptarilor;
  • crearea de abilitati;
  • cresterea increderii;
  • incurajarea flexibilitatii;
  • rezolvarea conflictelor;
  • dezvoltarea motivarii.
Audienta careia ii este destinat acest produs

Fiecare dintre noi este un antrenor. Indiferent de munca noastra fiecare angajat trebuie sa fie capabil sa-i "antreneze" pe altii pentru a obtine o mai buna performanta la munca, pentru a-si imbunatatii relatii cu clientii sau pentru a comunica eficient. Coachingul este parte integranta in viata organizatiilor de azi. Totusi putini au innascuta aceasta abilitate si putini au oportunitatea de a-si dezvolta aceasta arie. Programul PERFORMANCE EXCELLENCE ofera acesta oportunitate.

Continutul programului PERFORMANCE EXCELLENCE este destinat leaderilor de echipa, membrilor echipei, supervizorilor, mentorilor chiar si persoanelor in posturi executive. De abilitatile dezvoltate de acest program vor beneficia practic toti cei care prin natura muncii lor necesita sa lucreze cu alti oameni.

Programul PERFORMANCE EXCELLENCE a fost gandit cu atentie pentru a putea fi folosit intr-o varietate de situatii legate de procesul de invatare.

Descrierea tilurilor programului

Programul PERFORMANCE EXCELLENCE analizeaza sase abilitatile esentiale in coaching. Psihologul Peter Quarry prezinta principalele puncte cheie de invatare demonstrate in studii de caz regizate intr- o varietate de medii de lucru si situatii.

Coaching pentru clarificarea asteptarilor     Durata: 14 minute

"Antrenorii" trebuie sa stabileasca asteptari ridicate. Oamenii pot avea performante bune la locul de munca daca li se spune ce se asteapta de la ei. Aceasta sesiune incurajeaza asumarea responsabilitatii de a fii clar si specific in ceea ce priveste asteptarile fiecaruia, fie ca este vorba de un membru al echipei, un coleg sau un manager.

Coaching pentru creearea de abilitati     Durata: 13 minute

Identificarea unei abordari eficace de a creea abilitati tehnice, administrative sau interpersonale. Aceasta sesiune subliniaza greselile comune care trebuie evitate atunci cand facem coaching unui angajat nou si arata care sunt cei patru pasi – explicarea, demonstratia, practica si feedback-ul – pentru a creea toate tipurile de abilitati.

Coaching pentru cresterea increderii     Durata: 13 minute

Uneori oamenii nu au o performanta adecvata pentru ca au o incredere scazuta intr-o sarcina primita. Aceasta sesiune arata cum recunosti lipsa de incredere, cum cresti increderea celorlalti, reasigurandu-i ca aceste sentimente sunt firesti. Sesiunea ofera exemple practice de a provoca perceptiile negative ale altora si cum poti oferi in schimb un ajutor concret.

Coaching pentru incurajarea flexibilitatii     Durata: 15 minute

Oamenii au nevoie de coaching pentru a fi flexibili si adaptabili la diferitele schimbari. Acesta sesiune ilustreaza cele mai intalnite reactii psihologice la schimbare. Ofera atitudini practice de a gestiona aceste reactii, incluzand explorarea preocuparilor si a grijilor precum si importanta modelarii flexibilitatii.

Coaching pentru rezolvarea conflictelor     Durata: 15 minute

Membrii echipei, si nu doar leaderii de echipa, trebuie sa fie capabili sa rezolve un conflict. Aceasta sesiune arata cum poti media o disputa intre altii si cum sa rezolvi un conflict in care chiar tu poti fi implicat direct. Cele trei abilitati cheie acoperite de aceasta sesiune sunt: cum sa spargi spirala conflictuala, cum sa castigi cooperarea si cum sa fii creativ in identificarea unei solutii "castig / castig".

Coaching pentru dezvoltarea motivarii     Durata: 11 minute De ce oferirea de sfaturi nu ii ajuta intotdeauna pe oameni sa dezvolte motivarea in altii. Aceasta sesiune demonstreaza si arata o puternica tehnica de coaching pentru a asigura ca angajatii isi asuma responsabilitatea de a se automotiva. Ofera exemple practice privind stilul de coaching prin intrebari si ajuta coach-ul sa puna intrebarile potrivite, sa foloseasca tacerea in mod eficient si sa forteze obtinerea de detalii.

« inapoi